luni, 1 februarie 2010

Comentarii participanti

Buna ziua,ma numesc Lupu Ana-Maria si am fost aleasa pentru participarea la proiectul Leonardo da Vinci.In ceea ce ma priveste selectia a fost corecta si pot spune ca sunt foarte incantata ca pot participa dar in acelasi timp am si emotii pentru plecarea mea in Germania.Fac parte din grupul de baza care este format din 12 elevi.Pe viitor ma astept la noi experiente si lucruri noi de invatat,consider aceasta sansa care ni se ofera ca pe o noua oportunitate si o noua viziune asupra planurilor noastre de viitor.Multumesc,o zi placuta!

6 comentarii:

Magdalena Zaharescu spunea...

Buna ziua Ana-Maria! Imi face placere ca fac parte din echipa care va ofera aceasta posibilitate de a participa la un program de formare profesionala, intr-o tara europeana dezvoltata. Emotiile sunt firesti dar cu ajutorul nostru, al profesorilor romani care va pregatim pentru participare si al profesorilor si elevilor germani, va veti integra cu succes in activitatile proiectului.

Nicoleta Tudor spunea...

Numele meu este Tudor Nicoleta Alina si sunt eleva la "Colegiul Tehnic Costin D Nenitescu",clasa a X-a.Eu ma consider una dintre persoanele norocoase care au avut aceasta sansa de a participa la proiectul Leonardo da Vinci.Recunosc,la selectie am avut ceva emotii deoarece au participat 53 de elevi si evident fiecare s-a remarcat in felul sau.Proba scrisa cat si proba orala(interviul)au fost cat se poate de serioase si stricte ,pe intelesul tuturor.Sper ca voi lasa o impresie buna elevilor si pofesorilor germani prin atitudinea si comportamentul meu in Germania.Consider ca aceasta sansa si experienta ma va ajuta pe viitor si cu siguranta voi invata multe lucruri noi atat in domeniul in care ma pregatesc dar si necesare in viata.Va multumesc!

Biancca spunea...

Ma numesc Oprea Biaca Alexandra si am fost aleasa sa particip la proiectul "Leonardo da Vinci".Sunt destul de incantata ca fac parte din echipa si ca voi merge in Germania.De asemnea sunt foarte curioasa sa vad cum vor decurge lucrurile acolo si sper sa ma descurc cat pot de bine!Va multumesc!

Popa George spunea...

Ma numesc Popa George-Adrian si am fost ales pentru a participa la proiectul "Leonardo da Vinci".Pot spune ca sunt o persoana foarte norocoasa deoarce la inceput am fost rezerva.Sincer, nu credeam ca o sa am sansa de a merge in Germania chiar daca eram rezerva.Sper ca lucrurile in Germania sa decurga bine, sa invat lucruri noi si sa nu las o impresie neplacuta elevilor si profesorilor din Germania.

Magdalena Zaharescu spunea...

Buna ziua tuturor,
va rog " sa nu va mai inspirati" din ceea ce au scris ceilalti participanti! Fiecare dintre voi are libertatea sa scrie orice despre proiect: cum ati fost selectati ( ce probe ati sustinut, cine a facut parte din Comisie, cum v-ati inscris la concurs, etc.). Va puteti referi la pregatirea generala si lingvistica la care participati in aceasta perioada, puteti pune intrabari. Succes!

Andreea spunea...

Buna seara,numele meu este Draguceanu Andreea-Aurelia sunt eleva a Colegiului Tehnic Costin D. Nenitescu Pitesti,in clasa a X-a si am fost selectionata sa particip la proiectul Leonardo Da Vinci. Sunt foarte incantata sa particip la un program de formare profesionala pentru a aduce un prestigiu liceului meu si in acelasi timp pentru a asimila mai multe cunostinte. Despre preselectie pot spune ca a fost cat se poate de corecta fiecare participant avand drepturi egale la detinerea acestei sanse. Imi doresc enorm ca totul sa iasa bine si sa ne intoarcem mandrii ca am reusit sa aducem vesti bune,iar desfasurarea proiectului sa decurga normal ,fara probleme neasteptate. Va multumesc ca mi-ati oferit aceasta sansa.

Participantii